REKLAMAČNÍ ŘÁD
společnosti Aigos s.r.o.,
se sídlem Husova 1787, Pardubice, 53003
Reklamační řád stanovuje postup při uplatnění nároků z vad zboží zakoupeného zákazníky - podnikateli. Týká se reklamací z důvodu kvality, druhu nebo počtu dodaného zboží a podmínek, za jakých je možné vrácení zboží, které nemá vady.
I.
Při převzetí zboží je nutné zásilku řádně zkontrolovat, zvláště pokud se jedná o křehké zboží, zejména o hliníkové rámečky, dřezy, dvířka, lesklé laminované desky apod. Dále je nutné zkontrolovat počet nákladových kusů zásilky.
Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky, tak, aby mohla být reklamace správně posouzena a vyřízena.
Reklamaci zakoupeného zboží na provozovně lze uplatnit osobně, telefonicky nebo emailem na provozovně, kde bylo zboží zakoupeno. Kontakty jsou zveřejněny na www.aigos.cz.
Při nahlášení reklamace je nutné uvést číslo faktury (případně variabilní symbol, číslo dodacího listu), kód a název sortimentu, reklamovaný počet, důvod reklamace (u vadného zboží specifikovat, jakým způsobem se vada projevuje) a požadavek na způsob vyřízení reklamace (výměna, dobropis, toto se netýká zboží, které podléhá opravě).
Vyžaduje-li reklamace posouzení zboží zakoupeného na provozovně, zajišťuje jeho vrácení kupující. Kupující se může obrátit na provozovnu a dohodnout se na možnostech zpětné dopravy zboží. Za správné naložení zboží do auta je odpovědný kupující.
Zboží k vrácení zpět musí být kompletní (pokud není dohodnuto jinak), ve vhodném obalovém materiálu, jež vyhovuje přepravním požadavkům daného zboží, nejlépe v původním obalu a musí být před vrácením skladováno tak, aby nedošlo k jeho poškození. Pokud bude se zbožím manipulováno pomocí vysokozdvižného vozíku, musí být zboží uloženo na prokladech a to tak, aby nedošlo k poškození při manipulaci.
Vrací-li se zboží, které bylo dodáno samostatně na paletě, je potřeba toto zboží poslat zpět dostatečně zabalené a upevněné na paletě a před odesláním je nutné zajistit fotodokumentaci zboží bez obalu i v obalu.
Vrací-li se zboží zabalené v originálním obalu od výrobce, nesmí být obal nikterak popsaný, veškeré písemnosti je nutné vložit do obalu.
II.
Podmínky vrácení zboží, které nemá vady
Zakoupené zboží může být vráceno pouze za podmínek, že bylo nepoužité, nenařezané, nepoškozené, včetně příslušenství, v originálním obalu a vhodné pro další prodej. Možnost vrácení zboží, které nemá vady, se vztahuje pouze na skladový sortiment.
Při vrácení zboží do 3 pracovních dnů od dodání nejsou kupujícímu účtovány žádné poplatky. Od 4 do 30 kalendářních dnů od dodání je účtován manipulační poplatek ve výši 10 % z ceny vraceného zboží. Vrácení zboží po uplynutí 31 kalendářních dnů, je možné pouze po schválení prodávajícího, manipulační poplatek v takovém případě činí 30 % z ceny vráceného zboží.